15 sie 2015

Nowości w psiej szafie

Mam jeszcze w wersji roboczej krótki post dotyczący treningów, na których w tym tygodniu byłyśmy, ale jeszcze go nie opublikuję,  bo być może dostaniemy jakieś zdjęcia, albo skleję krótki filmik.

A co do tematu posta to ostatnio do naszych psich rzeczy dołączyło kilka nowości, które tutaj pokażemy!



Zauważyłam już, że w porównaniu do innych psiarzy i tak kupuję mało, ale zaczynam się bać, bo na trochę więcej rzeczy zaczynam mieć ochotę, a i tak mamy tego wszystkiego sporo.
Walczę z powstrzymywaniem się i co do niektórych rzeczy mi to wychodzi, ale jak będzie dalej to nie mam pojęcia.

Zabawki z PEPCO - wiecie już, że w sklepach pepco został wprowadzony dział dla zwierząt?Całkiem atrakcyjne ceny, Kupiłam szarpakowy sznurek za jakieś 4 zł i gumowego pieska za 3 zł. Sznurek wyjątkowo spodobał mi się kolorystycznie, a Kropi uwielbia się nimi bawić.

Truskawka COMFY - w planach jest osobny post z recenzją i filmikiem, więc coś więcej już wkrótce!

Piłka BeCoBall - piłka z naturalnej, ekologicznej, ryżowej gumy. Ma odbijać się na różne strony ze względu na nieregularne kształty. Jednak trafi chyba do innego psiaka, bo dla yorczich jest niestety za duża i za ciężka.

TRIXIE - Gumowa oraz pluszowa piłeczka i tenisowy zwierzak. Kropi i Molly je uwielbiają. Idealna wielkość do ich pyszczków.

Piłka ażurowa JW - jedną już zgubiłyśmy i w końcu nie wytrzymałam i ją zamówiłam. Uwielbiam zabierać ją na spacery i towarzyszy nam najczęściej.

Obroża JAGNIE CRAFT - właściwie odkupiłam ją przypadkiem i prawie jak za darmo na ostatnim treningu. Była za mała na borderkowe szczeniątko i yorczi skorzystał. Zakochałam się i wyczuwam kolejne uzależnienie.




Także to na tyle, co miałyśmy do pokazania. Odbieramy jeszcze na zawodach szeleczki rogzowe. No i trzeba będzie zrobić przerwę od tego kupowania.

6 komentarzy:

  1. Trochę chyba za szeroka jej ta obroża :P Ale fajnie, że jest z delikatnego materiału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to tylko moja fanaberia ale strasznie szeroka ta obroża jak na yorka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, może i jest szeroka, ale nie bez przesady. :) Używałyśmy już ją, nie przeszkadza psu, także myślę, że to jest najważniejsze.

      Usuń
  3. Za Jagnięcymi obróżkami od dawna szaleję i gdyby nie cena to na pewno już kilka byłoby u nas na stałe :D a Wasza moim zdaniem wcale nie jest za duża :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że jest w sam raz. :)
      No świetne są! Zakochałam się <3
      Nam trafiła się prawie jak za darmo :P

      Usuń
  4. Mam w planach ażurkę i obrożę od Jagnię, są piękne :D.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy