4 lis 2013

Papiś? Oto Molly !


Molly przywiozłam wczoraj :) Ma 6 tygodni , jest świetnym maluszkiem , nowym domownikiem .
Zmieni nieco dotychczasowe życie moje i Kropki :D






Szczenior pokazuje swój charakterek :) 
Jest jeszcze szczerbata , a czego to ona nie wyczynia xD

Kropka ładnie zaczyna ją akceptować , jestem z niej zadowolona :)
Jakoś z niechęcią znosi te szczeniaczkowe zaczepki xD 

Na pierwszą noc nie narzekam . Wstawałam tylko 3 razy :) . 

Mama przywiozła dzisiaj kilka rzeczy dla maluszka . :)
Widzicie ten rozmiar szarpaka ? Molly sobie poradzi ! 


Odwiedziliśmy weterynarza , piesek odrobaczony . :)
No i najlepsza wiadomość - Kropki guzek nie rośnie ! :D Leki działają . 

Więcej wkrótce :>

20 komentarzy:

  1. Rany, śliczna! Szczeniory są przefantastyczne.
    Cieszę się że guzek już nie rośnie, oby tak dalej!
    Życzę Wam szczęścia, porozumienia i wielu pięknych chwil spędzonych razem.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoooj, ale cudownie ! Zawsze marzyłam by mieć dwa psy jednoczenie w domku, ale to jest raczej nie możliwe..
    Ale.. co dwie głowy to nie jedna, teraz będziesz wszystkiego 2x więcej.. wyyylee zabawy z psiakami *.*

    Pozdrawiamy
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję papisia! :)
    (dla takiego malucha polecam raczej szarpaki z miękkiego polaru ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna jest, ja niedługo też będę miała szczeniaczka yorka i jest właśnie w takim samym wieku jak Molly tylko że ja mojego będę brała jak będzie miał 8 tygodni

    OdpowiedzUsuń
  5. Molly jest sliczna :) Tez mam słabosc do yorkszakow :P Te psy po prostu uzalezniaja...:P Pozrowienia !
    Paula&Bono

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulujemy ! Molly jest przeurocza, śliczne imię . Życzymy powodzenia w wychowywaniu i samych radosnych chwil .
    Cieszymy się ,że Kropuszce nie rośnie już guzek ,oby tak dalej !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska! :D Zazdroszczę i gratuluję :)
    Nowy Papis w domu to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka śliczna! Też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku Molly jest przecudna *-*!
    Dobrze że z Kropką wszystko w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! Gratulowałam na photoblogu, ale tutaj też nie zaszkodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Mała jest cudna. A razem na zdjęciu z Kropcią wyglądają jeszcze lepiej :) Szkraby dwa <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak słodka *.* I jak dobrze, że z Kropcią lepiej :* Masz wielkie szczęści, oba psiaki są fantastyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już gratulowałam na fb, ale zrobie to jeszcze raz bo jest czego! :D
    Malutka jest piękna <3 a Kropka wydaje się teraz przy niej taka duża ;)
    Nie ma nic wspanialszego od 2 biegających po domu psów. No chyba, że... 3 psy :)
    Obyście się szybko z malutką dogadały i samych sukcesów sztuczkowych (i nie tylko:)) życzę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie maleństwo! Powodzenia z kruszynką :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też swojego yorka nazwy Molly ;D
    Śliczny szczeniak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy, nie to że mam zamiar pomałpować.Już dawno miałam to imie na myśli :)

      Usuń
    2. Nie wolisz być bardziej kreatywna skoro już jeden york ma takie imię ? Jest dużo pięknych.
      Jak tak dalej pójdzie co drugi pies na ulicy będzie wołany jako Molly .

      Usuń
  16. Ale piękna jest <3
    Gratulacje !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Wasz blog do Liebster Blog Award! :)
    Więcej szczegółów tutaj; http://requestdog.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy