5 kwi 2014

Spring , spring , spring !

Jest ! :) Wiosna pomimo chłodniejszych wiatrów zawitała . Kwitną jabłonie , rosną kwiatki , trawka zieleńsza <3 . Zaczyna się najlepszy czas w roku , koniec z zimą :D


A co u nas ? :) Ja razem z Kropką spalamy zimowy tłuszczyk xD Kropuch jest bardziej szeroko kościsty niż gruby , ale odrobinkę mu się przytyło :D
Aportu do obi zaczynaliśmy uczyc się w domu , ostatnio przeszłam z Kropką na dwór no i szło idealnie :) 
We frisbee też mamy postępy , w aktualnej chwili więcej chęci , bardziej przypominające łapanie no i łączenie z trikami . Już za niecały miesiąc majówkowe frisbowanie , więc ja nauczę się rzucac i mam nadzieję , że Kro też coś wyniesie .
No i Mollek skorzysta :) 



Demollka cały czas żyje szczeniaczkowym życiem i nic nie jest jej straszne .
Polowanie na gołębie jest takie supeer <3 I wgl wszystko jest super.





Zakupiliśmy adżilitkową obróżkę :)

No i Kropuszek :)





Wszędzie tak baardzo zielono <3

To jak Mollek kocha bordery




Dzisiaj Kropka już po spacerze , a Mollek jeszcze oczekuję i zaraz wychodzimy :)
A jak u Was ?

11 komentarzy:

  1. Ahh...wiosna jest cudowna :D ja zaczynając sezon jeżdżenia na desce musiałam oczywiście rozpruć najlepszą parę spodni ehhh...widać super spędzacie wolne chwile ;)
    Piękna obróżka : ))

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że wszyscy odchudzają pieski na zimę :)
    Ładna obroża, ale jakaś szeroka się wydaję na tak drobnej psince XD

    Pozdrawiam,
    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnieeee ja tam bede miala yorka tez :)
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. My też się odchudzamy ,a właściwie już odchudziliśmy . Dziewczynki są śliczne i według mnie wcale nie podobne :) Śliczna ta obróżka . Piękne zdjęcia .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę że nie tylko ja rozpoczynam akcje odchudzanie :) Suczki pięknie prezentują się na zdjęciach :) no i oczywiście nie sposób nie wspomnieć o zacnej obróżce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też odchudzam mojego psa, ale on od dłuższego czasu był gruby :/ Piękna obroża :)

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda ta obróżka. ;)
    Pozdrawiam,
    vinetpwd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach te bieganie za gołębiami...
    nigdy z tego nie wyrosną :D
    Obserwujemy :D
    Fifi (york) i Roxi (świnka morska)
    http://firo1331.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. OOOO a kogo ja tu znalazłam?A koleżankę z OZP1 ! pozdrawiamy i zapraszamy do nas http://bordercolliekajtek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój pies jest po prostu piękny! :) Mam takie pytanie: Czy twój yorczek potrafi łapać frisbee? Chciałabym mojego yorka tego nauczyć tylko, że nie wiem jak. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego bloga:
    york-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy