16 cze 2013

...


Pierwsza sprawa - w piątek odwiedziliśmy swego groomera . 
Wreszcie !
Jest o wiele wygodniej ze ściętymi kłaczkami :P Teraz gorąco , więc wizyta była bardzo potrzebna .
Była grzeczna , ale pierwszy raz tak się stresowała . Nie piszczała nawet jak został jej ścięty za krótko pazurek . 

PRZED


I PO :D !




 Ostatnio bardzo źle się czułam , nie robiłyśmy praktycznie nic , a teraz po krótkiej przerwie ten brzydal  strasznie mnie zaskakuję xD Dochodzą nam oczywiście nowe umiejętności jeśli chodzi o sztuczki .
Jeśli chodzi o skakanie jestem pod wielkim wrażeniem O.o Ostatnio strasznie się zdziwiłam .
Żebyśmy jeszcze tylko znaleźli odpowiednie frisbee ... Dla małego psa nie taka prosta sprawa .
Mamy plastikowe z Nobby - rozmiar idealny , ale są twarde , sztywne . Nie da się nimi szarpać . Ona próbuję , ale jej ciężko , a to przecież ma być zabawa . Wczoraj porzucałam jej trochę gumowy , może i nawet jest lepszy od tamtych , a pies bardziej zadowolony  .


Wczoraj próbowałam ją nauczyć przynoszenia chusteczek z pudełka . 
Wydawało się proste bo umie przynosić przedmioty . 
Lecz zrezygnowaliśmy z tej sztuczki xP 
Dlaczego ? Aby nauczyć tej sztuczki mojego pięknego psa musiałabym kupić najpierw najmniej 10 opakowań dużych chusteczek w pudełkach ,a potem być przygotowana na sprzątanie "białego''
pokoju. 
Wyciąganie jednej chusteczki za drugą rozrywając przy tym pudełko jest przecież tak fascynujące jak chodzenie mi po laptopie , zasłanianie ekranu i "niszczenie" wpisu w aktualnej chwili . 
Z kim ja żyję <33


Zrobiłam małe zakupy - karma , ciasteczka , zabawka kurczak ! która wywołała wieelkie szczęście 




Kupiłyśmy też super , hiper , nowy , puszysty kocyk w serduszka i owieczki !




A teraz poczekamy sobie na niedzielny obiad , a po wybierzemy na dłuuugi spacer :)



Miłego dnia !

10 komentarzy:

  1. To ścięcie jej bardzo pasuje - wygląda przeuroczo *.*
    Kurczak przedni, a kocyk jest śliczny, zauroczyłam się w nim i te owieczki ^o^
    Sztuczka nieźle Wam wychodzi, oby tak dalej - czekamy na więcej takich filmów ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  2. To zakupy udane. Kurczak to ulubiona zabawa mojej psiny w tym rzecz,że po pięciu minutach brakuje piszczałki :)
    Gratki !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie została obcięta *-* Wygląda jeszcze lepiej niż przedtem.
    A kocyk - Też chcę taki :D

    http://blog-na-czterech-lapach.blogspot.com/
    http://e-psiak.blogspot.com/ NOWY BLOG!!!
    http://oczamichomika.blogspot.com/

    POZDRAWIAM H&O

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie jest obcięta :*
    Też szukam jakiegoś frisbee :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no ślicznie teraz wygląda ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeglądałam właśnie twoje stare posty, te pierwsze i sama do siebie mówiłam ''przecież to nie ten pies''
    Strasznie się zmieniła :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Musisz się przyzwyczaić, że zawsze będę się zachwycać Kropuszką :D śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest the best
    obserwuje i zapraszam na www.yorkie-dogie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczak.. mieliśmy ich już mnóstwo, nigdy żaden nie wytrzymywał dłużej niż dzień. XD Większość psów kocha piszczące zabawki :P
    A co do frisbee - Kropka lubi niszczyć zabawki ?
    Wiem, jak trudno wybrać odpowiednie frisbee dla małego psa, mój pies jest strasznym niszczycielem, ciężko znaleźć dla niego dysk bo w większości małe dyski są niedostępne a te dla szczeniaków nie przeżyją 2 treningów.
    Możesz np. zakupić SoftFlite - http://www.pelna-miska.pl/pl/p/Soft-Flite-Pup-X-Flash-dysk-latajacy-yellow/3894 - ma 17,6 cm średnicy, ale nie wiem czy przeszedł by test przy szybko niszczącym dyski psu ("SoftFlite są często wybierane dla psów o delikatniejszym i mniej pewnych chwycie").
    Polecam też Competition Standard Pup - http://www.pelna-miska.pl/pl/p/Competition-Standard-Pup-X-Flash-dysk-latajacy-yellow/5675 - "Wersja PUP charakteryzuje się mniejszą średnicą oraz wagą porównując z klasycznym Competition Standard Disc. Często wybierany dysk dla szczeniąt oraz dorosłych psów ras mniejszych".
    Możesz jeszcze poszukać jakiegoś dysku np. na allegro ;)
    Ja dla mojego Jack Russell Terriera mam Fastbacka Flex (http://dogfrisbee.pl/pl/p/FASTBACK-FLEX-TOSS-FETCH-SET-2-DISCS/88) i dobrze się sprawuje, pies radzi sobie z nim, dzięki temu że jest giętki fajnie się nim szarpie. Ale następnym razem będę zamawiać tego SoftFlite bo on jednak woli mniejsze dyski ;)
    Pozdrawiam,
    Oliwia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna fryzurka na lato <3 My z Benym idziemy to samo zrobić jutro. Mam nadzieję, że znajdziecie odpowiednie frisbee dla Kropki i za niedługo spotkamy was na na zawodach!

    Pozdrawiam Natalka&Beny

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy