31 sie 2014

Ostatnie dni.

Ostatnie dni jak i całe wakacje spędziliśmy bardzo miło. Dzisiaj za to w ten ostatni dzień mamy okropną pogodę, a miałam plany wyjść z psami na jakąś dłuższą wędrówkę. Wyszło na to, że siedzę w salonie na kanapie przy telewizorze i laptopie, a psiaki smacznie sobie śpią obok mnie. Chociaż nie dawno mieliśmy mały trening domowy. Trochę posłuszeństwa, jakieś sztuczki. :)

Poniższe zdjęcia przedstawiają nasz ostatni wakacyjny wyjazd nad morze. W rzeczywistości raczej nie na samą plażę, a żeby pochodzić sobie po namiotach, popatrzeć.
Zabrałam ze sobą Molly. Poznała kilku psich przyjaciół. Jeden był niezbyt miły, tak bywa.
Chodziła z nami bardzo ładnie, fajnie skupiona, niczego się nie bała.
Jazdę samochodem przespała.
Kupiłam przy okazji jej i Kropuśce trzy piłeczki.
Na koniec poszliśmy do restauracji. Mollka pierwszy raz spotkała się z takim miejscem.
Na początku była lekko niepewna. Super się zachowała, mogliśmy w spokoju zjeść, a ona czekała cierpliwie siedząc pod stołem.

W czwartek odwiedziłyśmy Lili ;) Oznacza to super spacer w parku i bardzo miło spędzony czas :)
Molliśka się wyszalała, a w czasie powrotu do domu z bratem zatrzymaliśmy się jeszcze na fajnym polu, gdzie także się przeszliśmy.

Niestety lato chyba dobiega końca. No nic. Taka kolej rzeczy. :)
Spędziliśmy je jednak bardzo miło. Seminarium, obóz, wyjazdy, spacery. :) Te wakacje będziemy miło wspominać! Teraz wchodzimy w jesienny nastrój i czekamy na święta. :)