10 cze 2014

Wakacje

Zaczynają się wakacje :). U mnie można to już spokojnie stwierdzić . Wszystko poprawione , są luzy . Iść tylko 27 na zakończenie <3 No i tyle czasu wolnego . Nie ma obijania się , ma być pracowity :) . Chciałabym dużo zrobić w te wakacje . Co prawda wyjeżdżamy tylko na samym początku na semi , a później nie mamy żadnych większych wyjazdów , ale będzie morze , spacery , psie spotkania itp. co tam jeszcze będzie możliwe. Nie będziemy się nudzić .


Tylko jak najmniej deszczu prosimy :)


Ostatnio mój piękny szczenior trochę mnie załamywał . Strasznie się rozpraszała i w obcym miejscu nie dawałam rady z nią pracować . Obi byłam przyzwyczajona robić za smaczki , ale spróbowałam za szarpaka i wtedy magia zadziałała . Mollek zaczął pracować lepiej . Krótki trening zakończony fajnie i pracowałam w domu nad jej skupieniem i jak najfajniejszym kontaktem wzrokowym . Jest dobrze , piesek i ja zadowoleni . Nie jest idealnie , ale co do jej skupiania jest postęp . Odwoływała się nawet ostatnio od jakiegoś tajemniczego znaleziska , które chciała zjeść za szarpak . Szarpak działa nam na wszystko.
Jestem dumna z jej zarzucania dupką na prawię już ścianę :) , ładnie na komendę . 

Dokupiłam jeszcze jeden tunel , adżi przed domem Kropkowe jak i Mollkowe super . 
W upały Kropkowi nawet pasuje bardziej adżi . Zaczyna mi przy aporcie podgryzać koziołek , więc zaliczamy to do rzeczy , które musimy przepracować . Muszę w końcu obandażować naszego koziołka , dłużej wtedy przeżyje w ładnym stanie .

Czuję już te wakacyjne , letnie spacery , treningi , podwórko :)




















9 komentarzy:

  1. Patrząc na te zdjęcia mam wrażenie że wakacje już się zaczęły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh te spacje przed znakami interpunkcyjny </3
    Masz 16(?) lat i dalej nie wiesz, ze tak się nie robi?

    OdpowiedzUsuń
  3. My też czekamy na tę na prawdę wakacje, czyli 27;) Dzisiaj miałam klasówkę i dwie kartkówki, masakra, a na przyszły tydzień mam jeszcze jedną klasówkę i za pewnie masę, nie zapowiedzianych kartkówek :/ Zdjęcia cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do nas - http://codziennebeagle.blogspot.com/ pozdrawiamy

      Usuń
  4. Gratuluję postępów i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kropka i Molly są teraz jak bliźniaczki, nie jestem w stanie ich odróżnić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo widać różnicę :) pierwsze zdjęcie to Kropka, a potem jest na wszystkich wspólnych :D

      Usuń
  6. Świetne zdjęcia :). Kropka i Molly są bardzo podobne :). Jedziecie na semi z Patrycją Kowalczyk (28-29 czerwca)? Jeżeli tak, to super, bo ja z Sissi też tam jadę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Na całe szczęście już praktycznie wakacje :D
    Pierwsze zdjęcie jest prześliczne! <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy