18 maj 2013

Filmik z przypadkowych elementów


Siedziałam w nocy i stworzyłam filmik z elementów , które miałam na laptopie . 
Taki pożądniejszy wstawię na urodziny Kropuszka :) 


Zauważyłam u niej zaczerwienioną narośl na szyi . Nie wiem co to jest , ale myślę , że nic poważnego . Jak nie będzie schodzić to udamy się do weterynarza / 


Mamy zrobione stacjonaty , jeszcze pomaluję i wstawię zdjęcie . Ze względu na to , że nie mogłam nigdzie kupić pewnego elementu wyszły inne niż zakładałam , ale nie jest źle :)
Kropka już ich używała i stwierdzam , że się spodobały xD


Czy tylko ona ma takie ataki ADHD ? :) Dzisiaj po spacerze musiała biegać w koło pokoju najszybszym jak tylko potrafi tempem przez kilka minut , ledwo wyrabiając z zakrętu , a potem się położyła xD
Ile ja mam przy tym śmiechu . :D









Ostatnio udało mi się kupić w zoo smycz , którą miałam nabyć już dawno . 
Zależało mi tak bo jest ona zwykła , a długa i istnieje możliwość regulacji :)



Tylko obejrzyjcie i udostępnijcie ! I już bardzo pomożecie zwierzakom ze schroniska. 
Jeśli ten filmik osiągnie pół miliona wyświetleń do katowickiego schroniska trafi tona karmy ! 


2 komentarze:

  1. Filmi naprawdę świetny ;)
    Zdjęcia ... NIESAMOWITE !
    Także lubię takie smycze, bo mam pewność, że psiak mi się nigdzie nie wyrwie..

    PS. Już polubiłam filmik, jeszcze tylko udostępnię.

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas. K&S ^o^
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik!
    Ja też mam pomysł posklejać coś na urodzinki Benego =)
    Ja także uwielbiam przepinane smycze, dużo ułatwiają. Możesz mieć krótką smycz do chodzenia przy nodze i też długą do tropienia w jednym.
    Czekam na zdjęcia stacjonaty! A i cudowne zdjęcia z kwiatami!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy