7 gru 2015

Mikołajkowy trening agility

Wczorajszy dzień spędziłyśmy na bieganiu agilitek. W sumie decyzja o treningu bardzo spontaniczna, bo w sobotę rano dopiero zgadałyśmy się z Dominiką od Verte i pytałyśmy się o wynajęcie toru. Co tam razem pięć godzin jazdy komunikacją. Opłacało się! Zawsze wracamy z treningu szczęśliwe.
Kiedy przyjechałyśmy na miejsce ustawiłyśmy tor, nauczyłyśmy się i biegałyśmy. Czego bym się mogła przyczepić? Widać to gołym okiem, że jest coraz lepiej. Szybko zapamiętałam tor, strasznie cieszę się, że zrobiłam w tym taki postęp. Zrobiłyśmy trzy różne sekwencje torku.
Molly nieźle przyspieszyła, widać duże efekty ćwiczeń. Przepracować musimy wysyłanie to tunelu jak jest pod palisadą, a ja jestem dalej psa, żebym nie musiała tak blisko podbiegać. Nasz trening można zobaczyć na filmiku niżej.

https://www.youtube.com/watch?v=2BBNQe2QAQM&feature=autoshare&hd=1


Poniższym zdjęciem wprowadzę jeszcze świąteczny klimacik z okazji Mikołajek. Czas ucieka, a ja nie wiem co kupić psom na święta. Wybraliście już? A może kupiliście?

3 komentarze:

  1. Kupiliśmyy :D
    Z okazji DDD, w sklepach były mega przeceny i dość duży wybór także dla Codżaka coś kupiłam i coś dla myszeł :D
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie patrząc na te Twoje filmiki to rzeczywiscie widać postępy. I oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, robicie postępy, oby dalej szło Wam tak dobrze! :)
    Nie wiem co mam kupić dla Molly (mojej ;)), ale chyba jak co roku masę przysmaków, bo to psicho lubi najbardziej. :D
    Przepraszamy, że tak dawno Was nie komentowałyśmy, jednak miałam bardzo mało czasu. Nie zapomniałyśmy o Was i mam nadzieję, że częściej będziemy do Was wpadać.:)
    Pozdrawiamy!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    Weronika&Molly ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy