5 mar 2013

Powrót do formy













Widzicie tamtego Kropucha ?? :> 


Wszystko z dzisiejszego dnia . Ja bardzo przepraszam za jakość baardzo złą zdjęć , ale jesteśmy z koleżanką tak inteligentne , że ja sobie z nią spokojnie ćwiczyłam , a kol . robiła sobie zdjęcia z nieustawionym aparatem ... Ale i tak postanowiłam Wam je pokazać . 

----------------

Jak widać Kropka wróciła już do formy . Wiosna wpływa na nas wspaniale . Mój pies z ADHD pracuję idealnie . Nie interesuję go po prostu nic innego wokół , a mnie to cały czas cieszy . 
Teraz to tylko czekać , aż błoto zniknie całkowicie , bo po dzisiejszym wyjściu Kropka była czarna :) 
Ale się opłacało jak zawsze . Kocham spacery , ćwiczenia tak samo jak ta małpka ze zdjęć . 

7 komentarzy:

  1. Wasze bloki są bardzo ciekawie pomalowane, z pomysłem, zero schematu- każdy inny wzór :)
    Kropka cudna, jakie brudne ma łapki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łapki były straszne :-)
      Ten różowy to mój były :-) teraz mieszkam w innej wsi w domku :-) pomalowali go i się przeprowadziliśmy:-) chodzę tam bo nie mam daleko :-)

      Usuń
  2. Świetnie, że wszystko wróciło do normy.! ;)
    Świetne zdjęcia.! ;)
    Świetnie ćwiczycie.! ;)

    Pozdrawiamy.! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że z Kropką już lepiej :)
    Zdjęcia wydawały mi się właśnie takie mało "naturalne" xD
    Super, że już wracacie do aktywnego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie masz rację :) Ja nie pozmieniałam trybów i wszystko było rozmazane , a żeby z tym rozmazaniem choć trochę coś zrobić tak je przerobiłam i są nieciekawe .

      Usuń
  4. Świetny blog, zdjęcia nie są najgorsze.
    Taka mała a taka ruchliwa i skoczna. Nie okiełznany potworek ;)
    Obserwuję !

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga : goldheart2012@wp.pl
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy